Påskesol

Vi fikk jammen noen få timer med sol i påska også.
Jeg benyttet anledningen til å komme meg ut på tur.
Og gikk en vei jeg ikke har gått før. Det ble rundt 3,5 timer
ute. Deilig!

Viktig å lade opp til påsketur!

Flere av trærne hadde mosedotter på seg. Mosedott-dyr.  *ler*

Jammen godt jeg ikke er allergiker.

Denne steinen hadde skikkelig kul sveis. :O)

Julenissen hadde vært her før meg. Litt av skjegget hans hang igjen i greinene.

MÅ jo bare ha med en sopp!

Så stoppet veien nede i fjæra. Er det ikke flott der?

Ha en strålende dag videre!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg