Takke-test

Jeg var så heldig å få en flott takke i julegave.
Og den måtte jo testes.
Denne gangen ble det tykklefse. Og jeg skar dem ikke 
perfekte og runde, men dette var bare en test.

Og de smaker faktisk bra.  :O)

Og siden vi har vannrett snøvær i dag, kan jeg komme med ett lite boktips også.
Om du er litt fan av TopGear er dette en kul bok for deg.

Den er skrevet av en av manusforfatterne og er skikkelig artig.
Jeg har ikke fått lest hele enda, men så langt er det strålende.

En bok jeg akkurat ble ferdig med er denne.

Og liker du Knut Nærum-humor, er dette topp!
Om du liker krim er det selvsagt en fordel.
Om du ikke har lest “Døde menn går på ski” og “De dødes båt”
burde du lese disse først. En MÅ ikke, men det er ikke dumt.

Kos deg inne i dag!

4 kommentarer
    1. Lefsene så skikkelig digg ut.
      Takket for boktips, og Knut Nærum er ALDRI feil.Den mannen er rå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg