Bytur

Lykketrollet kom til meg her om dagen for en aldri så liten
bytur på mine trakter. Det ble en helt super dag!

Vi startet med en minirunde i Larvik sentrum. Jeg er nesten aldri innom der selv.
Men det er en og annen koselig butikk der.

Som denne. Utrolig masse flott og hyggelig personale.

Så bar det videre til Garn og strikkekroken. Her har de masse spennende
garn og superkoselig personale. Og selv om vi ikke skulle ha noe
garn, ble det med litt uansett. En kan ikke bare dra fra Järbo Raggi i helt nye farger!

Videre var vi innom Stabbursbua. Bildet er tatt fra parkeringa.

Jeg tror jeg kunne kjøpt nesten hele butikken. Jeg elsker denne stilen!

Disse nissene er supersøte, men veldig langt unna hva lommeboka mi tåler.

Jeg har ikke noe Greengate, men falt for dette i hvitt og blått.
Det passer kjøkkenet mitt helt perfekt. Så kanskje jeg kjøper noe en vakker dag.

Etter en viktig stopp på Coop for en brunsj og bunkring av Zero, dro vi til koselige Stavern.
Her stakk vi innom Garn og Scrappehjertet.
Og jammen fant vi ikke noe garn her også. OG det var på salg!
Kan jo ikke bli bedre!

Når jeg kom hjem, fikk jeg kjeft av katten før han intok middagen sin og slang seg 
på sofaen. Typisk mannfolk!

Tusen takk for turen Lykketrollet. Vi får gjenta dette!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg