Feriepakke

Siden jeg stort sett tar fri om høsten, fikk jeg en kjempeflott
feriepakke av Lykketrollet her om dagen.

Masse digg til Carl og Nussi som begge har startet på sin del av
pakken og er malende fornøyde.

Deilig Raggi-garn til meg. Og ja, jeg er allerede i gang med ett par sokker.

Pysj, fimer, tegneutstyr, såpe etc. etc. 

Og masse godis! Jammen godt det er dansing en gang i uka, så jeg får
danset bort litt av dette.  ;O)

Kjempetakk Lykketrollet! Nå kan jeg virkelig kooose meg utover høsten.

4 kommentarer
    1. Vel fortjent , alt sammen . nikker.
      Håper det falt i smak, og at det er noe brukende .
      Godt carl og nussi har testet godtet, viktig å sjekke kvaliteten .
      Fikk jo superflott sommerpakke av deg, som jeg host, har glemt å blogge.. må ta meg sammen i bloggverden *flau*
      Kos deg masse og vi får jo danset vekk litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg