Søndagstur 2

Tur nr. 2 ble en runde på Mølen.
På en kant vi skjelden går.

På vei ned i til havet, fant jeg ett epletre med massevis av miniepler.
Nope, absolutt ikke gode enda.

På Mølen er det heller ulent å gå. Men det er så flott der ute, at det får heller være.
Det er bare å ta det med ro.

Og jeg vil kalle disse to bildene “Måka og havet 1 og 2”.
Skal ikke alle kunstverk ha en tittel da?  :O)

Om du liker puslespill, kan man finne nok deler til å sette sammen flere krabber.
3d!

På vei tilbake til bilen var det litt annet enn stein.

Disse er ikke gode enda. Men litt sol til nå så.

Lastebåt på vei til Hydro, Borealis eller en av de andre i Telemarken.

Endelig en som satt stille lenge nok til jeg fikk tatt bilde.

Ha en flott dag videre!

7 kommentarer
    1. Flotte natur bilder…blir veldig fint med nærbilder av detaljer også :)) Nå fikk jeg lyst til å gå tur i finvær…..men regnet pøser ned…så får se…Fin dag til deg :))))

    2. Å flott på Mølen, gud det er mange år siden jeg har vært der sist..
      *flaut*
      FLotte bilder, og ja kunst skal ha navn.
      Bjørnebær er bare sååå digg. *nikker* plukket masse av det før jeg var var eh litt yngre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg