Harry harrytur del 8 – Ullared

Neste morgen, etter en helt nydelig frokost på hotellet,
var det klart for en hel dag med shopping.

Dagens første vogn..

Vi hadde lagt opp turen for å unngå filming av ny sesong av Ullared, men
hadde selvsagt ikke fått med oss dette. Så da var det bare å begynne å dukke unna igjen…

Vi smøyg oss rundt og krysset av flere punkter på lista.

Og fant en del annet som av en eller annen grunn ikke var på listene.

DUKK!

Jeg fikk fisk!

Dukk!

Etter mye dukking og shopping, var det tid for lunsj.

Vi var så sultne at vi glemte å ta bilde av maten, men desserten overlevde til
vi fikk bilde av den. Deilig kladdkaka.

Så var det bare å finne igjen vognene på parkeringa og shoppe litt til.

Etter en masse shopping til, ble det en tur bortom hotellet for å tømme litt.
Lykketrollet sto nede og passet vogner og jeg jogge opp og ned med poser.
I en pose hadde jeg noe som peip og den slo borti leggen min for hvert skritt jeg tok.
Hun i resepsjonen fikk latterkick når jeg gikk forbi.
…pip…fuck…..pip….vær stille….pip….schhh….pip….kjeften…..pip….%¤#%¤…..pip….

Ny vogn og nye muligheter.

DUKK!!
En føler seg sikkert ikke så lur når de står der foran en med en ting du
aldri før har sett og de vil du skal gjette hva det er og hvor mye det burde
koste. Og de har ikke bare med seg en ting, de har med mange.

Sluttshoppet for denne gangen.

Gutta så vi dessverre ikke live denne gangen, men Lykketrollet poserer
med dem uansett.

Jeg er veldig glad i min nye jakke. Den er akkurat passe.  

Denne dagen fikk vi i alle fall en skikkelig middag på Rasta.  :O)

Heisen ned til bilen var ikke helt i form om dagen. Men den fungerte da.

Farvell til Ulla for denne gang. Vi skal SELVSAGT tilbake.  ;O)

4 kommentarer
    1. S E LV S A G T skal vi tilbake til Ulla.. hallloooo er jo årets høydepunkt.. nesten..
      Ler, ja pip, f.. pip.. gud jeg dør a latter her.. himmel..
      Vi fikk vist med oss ett par ting som ikke sto på listene, ler
      og igjen takk for en herlig latterfull og koselig tur.. gud vi kan kose oss og shoppe,
      tror vi har sort belte i eh begge deler.. *ler godt her*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg