Harry harrytur del 6 – Böda Sand

Så var vi her da. Ved den fryktede bommen.
Ikke en sjel i kø.

Og det gikk da veldig greit å komme inn.

Og med god kartleser, fant vi hytta fort også.

Ja, hele hytta hadde vi ikke da. Vi hadde ca 1/3 av den. Resten var en
egen hytte. Vår del skulle være på 11 m2 men jeg er ikke helt sikker.

Rett utenfor hytta og ellers rundt om på plassen var det søte kaniner.

På vei bort til sentrum gikk vi forbi denne. Kul bil!

Sentrum!

Det var helt tydelig at sesongen var på hell.

Iskøen var ikke særlig lang engang. Og her fikk man de største isene jeg har sett.
Det var jo ett helt måltid i seg selv.

KJENDIS!!!! På vei fra Ica-butikken.

Men etter en DIGER is hver som ingen av oss orka spise opp, ville badenymfen 
ha ett bad. Jeg kjente med toa og lot det være.

Stranda er jo bare helt hærlig da!

Stort badeland.

Klokka er 18:00 og man tenner grillene på Böda.

Vi skulle kose oss med god mat i sentrum, men gatekjøkkene og bakeriet
stengte tidlig. Og denne plassen hadde gått tom for alle gode pizzaer.
Så da vare det bare buffeen igjen og der var det bare dette å finne.
Veldig skuffende.

Etter middag gikk vi en runde på plassen. Jøss så diger den er!

Vi stoppet opp litt for å se på dette. Parkering av campingvogn.
Far rygger og mor dirigerer. Sånt tar gjerne litt tid. *ler*

Nygifte på tur.

Selvsagt var vi innom 5th Avenue.
Vi hadde håpet at de fleste ikke var der nå, slik at vi fikk noen gode bilder.
Men nei, her var alle på plass og alle satt ute. Så det ble dårlig med
bilder og det var nesten flaut å gå gjennom gata.

Men det var jo flott der med nyklipt plen, ørten lykter og blomster.

Vi fikk også sett på Steffes ölhällare.  :O)
Akkurat som vist på TV.

Det var en masse å gjøre for ungene der. Med lekeapparater overalt på plassen.

Sa jeg den var DIGER?

Ikke alle hadde stor vogn eller bil.

Men de bodde i Lyckliga gatan.  ;O)

Så gikk solen ned på Böda.

Og når solen igjen går opp, skal vi kjøre på tvers av Sverige igjen.  ;o)

 

4 kommentarer
    1. Veldig godt oppsummert, og flotte bilder.
      Og jammen var du heldig med kartleseren.. *nikker* jeg er god.. *latterkrampe*
      Og vannet VAR skikkelig deilig, ikke kaldt i det hele tatt.. skikkelig nydelig faktisk.
      EH vel ja Bøda var stoooort,, gigantisk faktisk og isen var like stor. !!!!
      Innmari synd at hytten ikke var i nærheten like stor, MEN jeg fikk jo telt sengeplankene
      med ryggen, så noe det var jo noe bare det..
      Søte kaniner, maaaaaaaaaaange, søte kaniner. Nikker. og flere blir det helt sikkert.
      Maten var IKKE å skryte av nei, men vi ble jo mette, er jo ikke dårlig bare det.
      Apropo dårlig, det er noe jeg håper hyttennaboene våre var dagen derpå med tanke på
      støy, og eh inntak av snurredrikke de hadde ..

    2. Lykketrollet: Jeg håper virkelig at vi klarte å vekke naboene ja.
      Og, ja….jeg talte plank jeg også. Snakker om elendige madrasser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg