Strikk

Og mens katten gjør noe av det han liker best…..

…. fikk jeg ferdig litt strikk.

Jeg tok meg sammen og fikk ferdig en UFO. En jakke til dukke/prematurbaby.
Strikket i Viking Sportsragg.

Så da er endelig hele settet ferdig.  :O)

To par barnesokker til i Viking Sportragg er også på plass.

Dette er 3. paret i samme farge… så jeg begynte å bli alvorlig lei det nå.

Og ett par i striper.

Og ett par i Vikings Norgesrakken. Som jeg trodde var Sportsragg og bruke pinne 3 på.
Vel, sokkene ble tykke og gode da.  :O)

Ha en kreativ dag videre.  :O)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg