Hagenytt

….vel, nytt og nytt….
Bare en liten oppdatering.

Tomatene som fikk seg en solid knekk når jeg
plantet dem ut, er på god vei tilbake. Alle har flotte karter og masse blomster.
… og ja, jeg vet at den veggen må byttes.

Rabarbraen jeg plantet i våres trives og vokser.
Om ett år eller to kan jeg høste av den. Gleder meg.

Jeg plantet en rabarbra i fjor, men den likte ikke plassen så godt.
Så jeg flyttet den, men da visnet den helt.
Jeg hadde i grunnen gitt den helt opp, til jeg i oppdager dette.

Stakkars liten. Gir ikke opp enda.  :O)

Grønnkålen blir stadig større.

Og reddiker, sellerirot etc. vokser også.

Så da er det vel bare å ta en aldri så liten luke-runde tenker jeg.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg