Harrytur

DENNE gangen skulle jeg være skikkelig flink
å ta masse bilder når vi var på harrytur, for jeg glemmer 
det alltid.

Og hvordan gikk det?

Veeeeelll……. det ble bilder av biler…..

På båten var vi veldig glade for at vi ikke var rundere enn vi er.
Det er nesten komplett umulig å komme ut og inn av bilene.
Og mellom dem også.

Jeg liker absolutt ColorLine sine båter best, men ett forbedringspotensiale
er plassen på bildekk.

På Nordbyn var det også masse biler. Mulig ferien har startet nå eller noe… :O)

På fergen fra Moss til Horten drev vi med teamarbeide.
Det var jammen ikke enkelt å fiske opp noe her.

Her er resultatet. 

Vel hjemme skulle bilen tømmes.
Om vi liker Zero……hæ???

8 kommentarer
    1. Jeg så dere hadde Heineken også. Det er nemlig MIN favoritt!!! 😉
      Ja, på ferger er det jammen ikke mye plass……….
      Ha en fin sommer.
      Klem

    2. Haha.. har drikkevarer en stund der 🙂 Mange år siden vi har kjørt ferje med bil..men husker det var minimalt med plass ja 🙂 Kos deg videre i dag :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg