Søndagsturen

Søndag ble det en deilig tur!
Litt sol og fin temepratur.

Her har vinden flytta litt på vimpelen. 

Disse er det farlig enkelt å få ufrivillig med seg.

Det er ikke så veldig tykk is nå.

Ser du den lille karen med nebb her? Er det Solan?

Det susa ikke i sivet engang. Så vindstille var det.

Ikke ett menneske på stranda på denne årstiden.

Jeg setter virkelig pris på å få vite at jeg går på en sti og ikke en motorvei.
Noe info om hva plassen heter hadde kanskje vært hakket mer nyttig. 

Masse røysopp.

Det lå masser av stein på kaia å venta på neste båt/lekter.

Trær vokser på de merkeligste stedet. Her er ett som vokser over en stubbe.

Og disse i en liten fjellsprekk.

Litt mer sol fikk vi på vei hjemover.

Håper alle får en flott, ny uke!

7 kommentarer
    1. God morgen
      Så deilig søndagstur du hadde i går. Min ble innendørs med husarbeid, baking , strikking og kos. Ikke verst det heller.
      Fine ting du møter på din vei i skogen. Du er heldig som bor nær både vann og skog. Det gjør sagtens jeg også………..jeg er bare dårlig på å komme meg ut.
      Så sees vi i kveld 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg