Litt av hvert

Denne helgen fikk jeg endelig ferdig hundegenseren jeg har holdt på med
en liten evighet. Den er strikket i Freestyle. Nå håper jeg virkelig den passer
hunden!

Jeg bakte meg litt foccacia på søndag. Jeg tok i litt grovt byggmel for å få den litt mer
mettende og selvsagt masse godt. Soltørka tomater, oregano, timian, basilikum
havsalt etc. Nam, nam! 

Jeg tørka også støv av symaskinen. Skummelt!
Men jeg klarte endelig å tre den uten å se på manualen. Ja, så ofte syr jeg.
Men nå er treningsbuksa mi lappa sammen og skal testes i kveld.
Det var faktisk hull i den når jeg fikk den. Strålende. Håper det ikke ryker flere
sømmer på trening i dag.  

Ha en flott uke videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg