Hjemmekos og shopping

I helgen ble det å ta det litt med ro, men også pakke inn julegaver.

Litt baking ble det også. Hadde planer om mer baking, men lysten gikk litt over.

Men jeg bakte bitre sjokoladecookies.

Og biscotti med sitron, mandler og tranebær.

 

Mandag hadde jeg fri. Så Lykketrollet og jeg tok en shoppetur i Larvik/Sandefjord.

Rett på utsiden av Larvik finner man Stabbursbua. Og der var det jammen masse
lekkert!

Se smart løsning for de med liten plass til juletre.  :O)

Tusen takk for koselig tur!

4 kommentarer
    1. Så fine kalendergaver du har fått. Mye spiselig, og mange myke pakker. 🙂
      Så, hvordan går det med klær til nisseparet ditt? Du må få tak i tresko til de også……
      Ha en fin ” siste innspurt ” før jul. Jeg har fri i dag, og må ordne de siste tinga, for ellers er det fulle dager med jobbing, fra morra til kveld. Mulig jeg skal bake litt også. Det begynner å bli tomt i kakeboksene mine. Ja, MINE, for det er visst bare jeg som spiser…..he he
      God jul. Klem

    2. Koselige bilder med fin julestemning :)…bitre cookies.. er det sitron eller noe i dem ?
      Har pakka inn noen gaver og resten håper jeg å få tatt i løpet av morra dagen..litt koselig å pakke inn…verre å være i butikken å kjøpe 🙂 :)…Fin førjulstid til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg