Bli med på sopp-tur

Søndag spurte jeg Carl Jr om han ville være med på tur.
Svaret var noe sånt som hæ…….  ser du ikke at jeg prøver å sove her? 

Her bor jeg.

Det blomstrer litt ute enda, selv i november. 

Men det var nå soppen jeg skulle se på. Her er en stor, flott en.

Knallgul var denne og lyste opp.

Har du sett Birds? Ventet bare at resten av flokken skulle komme.

Det kom ikke så mange flere fugler, men mer sopp fant jeg.  :O)

Disse gresskarene fikk ikke feire halloween.

Over bekken etter mer sopp.  :O)

Det lokale gartneriet. Det er stengt for sesongen nå, men om en måneds tid
er de igang og sår nye, spennende planter. Gleder meg til våren.

Mer sopp som lyser opp i en grå og våt dag.

 

Langs veien var det en grein med masse kul gelesopp.

Hjemme. Takk for turen!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg