Søndagstur

Etter at regnet ga seg på søndag, måtte jeg bare ut en tur.
Etterhvert titta sola frem også. Deilig!

På trappa er kålen fortsatt flott. Det blir nok værre når første frostnatta er her.

Langs veien møtte jeg på denne karen. Kjekt å kunne ta med seg huset på tur.

Løvet er flott på bakken også. Så lenge det ikke ligger i hagen.  :O)

Og selvsagt er det masse flott sopp ute nå.

Jeg elsker mosegrodd skog.

Sola kom da etterhvert.

Vannkunst.

Denne lå på veien og sola seg. Jeg liker dem ikke, så jeg gikk fort forbi.

Se! Det svenske flagget.

Hestene var ute, men jeg tror ikke de liker så mye søle.

Hjemme tok jeg meg sammen og kokte litt eplemos. Resten ligger i frysa.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg