Litt av hvert

Tomatplantene mine er ikke så flott lenger, men jeg henter
nye tomater inn hver eneste dag. Og du så gode de er. Det blir skikkelig
nedtur å kjøpe i butikken når jeg ikke har flere selv lenger.

I helgen bakte jeg epleboller. Det er en veldig løs gjærbakst som legges i 
store muffinsformer. Nå som de norske eplene er her, må de nytes! 

Jeg har teststrikket for første gang også. Dette er en barnegenser i Smart/Perfect
i str. 2 år. Det er en flott og velskrevet oppskrift, så løp og kjøp når den kommer ut. 

Denne pakken kom i kassa fra en høst-swap på Ravelry.
Tusen takk! 

1 kommentar
    1. Syns nesten jeg kjenner lukta av hjemmedyrkede tomater, det er bare så digg.
      og de bollene så helt nyydelige ut.
      Flott genser, strikket i ett utrolig tempo.
      Gratulerer med pakke..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg