Jepp, jeg er våken!

Snakker om litt av en morgen!
På vei til jobb i dag, virket det som alle dyr var ute på veien.
Jeg holdt først på å kjøre på en stær….


(Bilde lånt fra fra akam.no)

…deretter kom en grevling joggende over veien rett foran bilen min.
Jeg klarte å bomme på den også. 


(Bilde lånt fra abcnyheter.no)

Og til slutt kom en stor, flott elg ut fra siden.
Den lunta over veien foran bilen min den også. Men jeg klarte å stoppe i tide. 


(Bilde lånt fra dintur.no)

Snakker om å skulle vekke meg liksom. Men jeg lover, jeg var allerede våken!
Men ikke våken og kjapp nok til å ta egne bilder.

 

Jeg hadde som mål å ha to strikkeprosjekter ferdig i helgen, vel…..
….det ble med dette ene.

Ett par grytekluter til i bomullsgarn fra Søstrene Grene.

Håper dere har hatt en mindre spennende start på dagen enn meg.  :O)

3 kommentarer
    1. Ooops, det var litt av en start på dagen og uken!
      Kjører du overTvedalen…..der har nemlig jeg også støtt på elg. Den klatra rett opp et fjell. Jøss!
      1 dag på jobb etter ferien, gikk bra, men kjenner jeg er trett. Har nemlig gått frem og tilbake til byen TO ganger i dag!!!!
      Lykke til med resten av uken. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg