HjemmeJobbeHelg

Heldigvis var det en god del bra vær i helgen.
Så jeg fikk endelig malt ferdig denne husveggen.

Så dessverre for katten, forsvinner dette stillaset nå.

Det gamle hønsehuset fikk første strøk på endeveggen.
Bare ett strøk på begge ender igjen nå. Ja….og langveggen da.
Men jeg hadde musikk til arbeidet fra konsertene i Stavern.
Og masse selskap av veps og ett par rådyr. 

Jeg håper å få malt litt mer på denne delen av låven i løpet av uka.

Bak huset i en varm krok, koser tomater og kruspersille seg.

Carl ble kastrert på fredag, men ville slettes ikke være inne i 3-4 dager.
Det er jo så utrolig mye deiligere ute. 

En liten gåtur ble det i går også. Åkrene er flotte nå. Og det lukter godt av 
kornåkrene. 

Siden det begynte å hølje ned på siste delen av turen, ble den litt kortere enn
jeg tenkte. Så jeg gikk hjem og bakte litt isteden.
Grove rundstykker med tomat og bacon. 

1 kommentar
    1. Bare hiv over noen av den baksten, for nå fikk jeg vann i munnen…….mmmmm
      Så flink du er. Maler i den varmen som er. Men så fint det blir.
      Og så godt at du passer på pus. Han har det veldig godt, tross alt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg