Brunlanesløpet

Da var jeg endelig hjemme en helg, så jeg fikk
rydda og vaske litt. Men lørdag var det Brunlanesløpet, og
jeg var med og hjalp til noen timer.

Det var ikke akkurat tid til å ta så mange bilder, men her er noen få tatt i rolige stunder.
Det var ny rekord med deltagere i år og det er skikkelig gøy! 

Når jeg kom hjem, var det en som spiste og inntok sofaen.
Ja, jeg gjorde det jeg også etterhvert.  :O)

Jeg fikk også ferdig buksa i settet jeg har bestilling på.
Håper mottaker blir fornøyd. Jakka er påbegynt.
Jammen godt de skal være lenge på hytta.  :O) 

2 kommentarer
    1. Her er det vist ingen kjære mor, det er bare å henge i stroppen.
      Så flink du er.
      Nå kom solen i kveld, så jeg nyyyyter den på terrassen med et glass vin.
      Har en 6 dagers uke på jobben, så jeg leker ” ferie” innimellom, hi hi……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg