St. Hans

Vi juksa litt denne helgen og dro til hytta for å feire St. Hans litt tidlig.

Men først bakte jeg litt julekake og urteloff. 

På vei til hytta, tok jeg med med ett par cacher. Fant dem relativt greit.

Rundt hytta blomstrer det flott nå.

Været var ganske bra hele helga. Selv om det var litt skyer og pittelitt regn 
innimellom. 

Golfbanen er klar.

Vi var ute å fisket både lørdag og søndag. Og det ble litt fisk begge dagene.
Jeg fikk en torsk også, men den fikk slippe fri igjen. Det er ikke rette måneden for 
torsk. 

Det ble en liten gåtur på søndag. Her er huset i ferd med å tape for
naturen. 

Vi gikk en runde vi ikke har gått før og endte opp i ett nedlagt steinbrudd.
Her har de brukt diamenttråd for å kutte i fjellet. Det ser nesten ut som om
noen har bygd hus uten vinduer her. 

Her er det litt kunst.

Dårlig “fundament”.  :O) Det er jo store sprekker nederst i veggen.

Jeg tror neppe disse kommer til å bli flyttet på med det aller første.

Skulle det være en lastebil med egen hage bakpå?

Vi fant en buss også, med en litt original førerstol.

Jeg vil gjette at når noe kommer å skal hente denne, er den flere meter over bakken.
Furuer vokser fort.  

Det er en og annen Nattfiol her borte. De er ikke alltid så lette å se, men man 
kjenner den nydelige duften på lang avstand. 

Han en flott, ny uke! 

6 kommentarer
    1. Det er alle de andre som feirer St Hans i helgen, kun oss i Norge som har den på datoen 23 juni.
      Vi skal feire på et pizzarestaurant i byen, med ungdommen, tenkte vi. Men først skal jeg på jobb….
      Så lekker natur ved hytta deres, og ganske fin kunst også, he he
      Takk for turen, og God St Hans!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg