Påsken 2014

Man kan iallefall ikke klage på været denne påsken!
Helt nydelig alle dager. Perfekt!

Jeg bakte sitronkake og sjokoladekake.
Noe digg må man jo ha til kaffen.

Vi hadde noen flotte dager på hytta.

Det var kaldt om morgnen, men det gjør da ikke noe.
Man skal ikke spille golf så tidlig uansett. 

Nede på stranda fant jeg dette skjellet. Er det noen som vet hva det kalles?

En morgen ved sjøen.

Måtte bare leke meg litt med kameraet.

Vi hadde flere gjester også. I tillegg til alle som gikk tur forbi.

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg kan ikke noe for det, men jeg leser korrektur, og har funnet en feil her……..K 😉
      Endelig kom jeg inn på bloggen din, og det var jo så mye å ta igjen!!! Men flotte ting som kosepuser, kaker, godterier, kaker og garn………har kost meg lenge her nå, jeg.
      Og du er velkommen til å strikke et par sokker i mnd, he he…… Får nå se hvor lenge JEG holder 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg