Kjøkken

Prosjekt kjøkken går sakte, men sikkert videre.
Forrige uke fikk jeg, med veldig god hjelp, på plass disse skapene og benkeplate.
Det var jammen deilig! Mer plass til baking og matlaging.

Saueflokken skal i grunnen ikke være her, men inntil videre…..

Har fått opp Ikea-hylle også. Og både ugler og ku har fått seg ny plass.

Denne flotte Orkideeen fikk jeg av Lykketrollet i desember 2012, og den blomstrer
jammen enda! 

Vi satte ut noen løker i fjor og jammen er de på gang i år.
Men dette må være en miniatyr-påskelilje.  Den er 3 cm høy! 

Her koser Carl Jr seg med sin eneste ting fra Ikea. 

Ha en flott uke videre!

3 kommentarer
    1. Skjønne Carl med kosedyret sitt, ei rotte. Godt den ikke er levende, he he….rotta, altså.
      Så fint du får det på kjøkkenet ditt. Nå fikk jeg også lyst til å fornye kjøkkenet mitt. Har en plan , som ikke koster så mye som å kjøpe nytt kjøkken.
      Det farlige med å pusse opp, er at jeg går videre til neste rom………til Mannens store fortvilelse. Det ender jo alltids med noen nye møbler også, he he……
      Ha en fin dag. Det er meldt regn 🙁

    2. Kjøkkenet blir stilig, og det er enda finere i RL *nikker* og se at du virkelig har skjønte det, fiine kua.
      Carl er en kosekatt ja, og bra det bare er rotta i plysj han koser seg med..
      Flott orkide, den får tydelivis skikkelig stell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg