Noen brekker staven….

….hos meg brakk pinnen. Se på den da stakkars!
Og midt i en jobb på en sokk også. 

Men jeg hadde heldigvis en bambuspinne som kunne tre inn som erstatter for å få
ferdig disse sokkene.

Jeg har fått en bursdagsgave til også. Seeeeee!
Kul bok for å notere oppskifter i og masse deilig garn. Nyyyydelig middag og
en skikkelig koselig kveld fulgte med også.

Stor klem og takk til Lykketrollet! 

Tiekaa på Ravelry sendte meg denne flotte pakka også.
Dette var ikke noen bursdagsgave, men hun visste jeg hadde lest den første boka og
lurte på om jeg ville ha bok to etter henne.

Stor takk til Tiekaa!

Nå er det veldig snart helg, så ha en flott en!

1 kommentar
    1. Uffda, brakk du staven!!! 🙂 godt du hadde en god erstatning, så de flotte sokkene ble ferdige.
      Mine ble også ferdige i går, og skal gis i gave i dag. Skal strax starte opp med et nytt par for MARS.
      Fine gaven fra L, som jeg regner med du fikk den fra. Og også den gaven fra hun på Ravleriet. Jeg har lest bok nr en, og visste ikke at det var en bok nr to.
      Så er det endelig FRÆDDAN! Noen timer på jobb, og da er helgen i boks. God helg, ja. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg