Prosjekt kjøkken

Jeg hadde i grunnen ikke tenk å sette i gang med dette før til våren.
Men siden det fortsatt er plussgrader, var det jo greit å komme i gang.
Kan vedde på at kuldegradene kommer løpende nå!

Jeg har begynt å pusle litt på kjøkkenet. Det er bare de råtne vindunene jeg har startet med så langt.
Ja, har sparklet litt på veggen også. Dette er ett langtidsprosjekt.

 

Jeg har fått stachet litt garn denne helgen også. Og stikket og tovet ett par votter i Hverdags.
Disse er i brent orange, men lyset og kameraet var ikke helt enige i dag. 

 

Ha en sløv dag videre!

2 kommentarer
    1. Oppussing er alltid like gøy som å stare på et nytt strikkeprosjekt.
      Håper bare ikke kjøkkenet blir en UFO 😉
      Fine votter. Jeg vet hvilken farge de er i, for den brent orange er min favoritt. Og hverdags er også et favorittgarn.
      Fortsatt ha en fin og sløv søndag, du og pus….

    2. Å lykke til med oppussing, blir bra til slutt, selv om det er ett langtidsprosjekt, i dine øyne, så hmm
      om 14 dager så er du ferdig.. nikker.
      Flotte votter, imponert over tempo.. her går det i slow motion
      Carl Jr vet virkelig å kulen.. go carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg