Litt jul

Nå dufter det så deilig på kjøkkenet mitt.

Pus mener at dagene skal brukes til å slappe av. Veldig!

I går når jeg kom hjem fra jobb, lå det en pakke i postkassa.
En RAK fra Tiekaa. Koselig kort, te, sjokolade og så hadde hun laget en flott
prosjektbag og knapper til meg. Snakker om koselig overraskelse da!
Tusen takk Tiekaa!  

Vi er 5 stykker på jobben som har laget kalender også.
Hver av oss skulle kjøpe en pakke til hver av de andre. Så får en eller to
ta en pakke hver dag. 

De to første pakkene jeg fikk var disse.

En deilig gløgg fra Sverige som måttes kjøpes på polet i Norge.  *ler*
Jeg kikket etter den i Sverige og fikk beskjed fra en på Systembolaget at den ikke
fantes. Kult navn da! Den kan drikkes både varm og kald. 
Jeg testet kald og det var nydelig! 

Og den andre pakken var det også masse godt og fint i.
Kakaoen er allerede borte.  :O) 

KJEMPEtakk begge to!

 

1 kommentar
    1. Den eplesideren ser virkelig god ut!
      Det er litt sånn at man kjøper vin etter etiketten noen ganger……..jeg hadde iallefall kjøpt denne.
      Og eplesider er den nye vinen, er det ikke?
      Mange fine gaver du har fått hver dag, heldiggrisen. Men du fortjener det jo!
      Pusen nikoser seg hos deg, ser jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg