Sløv helg

Det ble en heller sløv helg denne helgen.
Jeg fikk unna litt småtterier i heimen.

Første kakeslag er i boks.

Så forsøkte jeg meg på biscotti for første gang. Lukter helt nydelig!

Jeg fikk ferdig en lue i Nepal.

Og sokken som lå i restegarnet jeg fikk av Lykketrollet, fikk en kamerat.
Kameraten er strikket av restegarn jeg hadde liggende.
Hvem sier at to sokker på død og liv må være like?

Søndag kom jammen snøen også. Da blir det plutselig litt lysere og julestemningen
smyger seg på.

Jeg skal også gi bort garn mot at mottaker dekker frakten. På tide å rydde opp litt
i hyllene. Første pakke ut er denne : 

Ha en stressfri uke!

 

3 kommentarer
    1. Ser kjempegodt ut 🙂
      Tøffe sokker i glad-farger.
      Ja vi fikk først massevis av snø, fikk beholde den ett døgn så kom regnværet, og nå har vi masse slaps i stede. Er kjekt med snø, lyst og fint, og gir ekstra julestemning 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg