Julemesser

Søndag var vi innom to julemesser. De var som julemesse flest, men ting var sprøtt.
Prisen på håndstrikk. Eller hva sier du til barnesokker til 30,-, bukse til en 4-åring til 300,- og
vanter på pinne 3 til 130.-? Jeg vet at man ikke kan forvente seg stort for jobben,
men kjekt å ha til garnet i allefall?

Sylvia, de flotte nissene dine fikk man for mellom 30,- og 80,-

Selvsagt flotte priser for de som ikke strikker selv. 

Mitt eneste julemessekjøp var ett sølvarmband med hodet til Fenrisulven.
“Fenrisulven er en diger ulv, sønn av Loke og Angerboda, fra den norrøne mytologien.

Det ble også en liten tur innom Plantasjen. Som allerede nå har 50% på nisser.
Utvalget er det vel ikke stort å si på? Går ut i fra at du skal ha den største der Lykketrollet?


 

Hjemme har det begynt å bli litt jul. Gardinene i stua er i allefall oppe.
Selv om noen må ned igjen når jeg nå skal male siste veggen.

Carl Jr. spiser fortsatt mer enn han burde, men i helgen så jeg i allefall at han lekte med en mus.
Håper det er forebyggende. De er søte nok ute, men jeg vil gjerne slippe å ha dem inn.

 To FWSS-kopier i angoragarn er av pinnene.

Månen var så flott i går at jeg bare måtte forsøke å fotografere den.
Men mitt kamera er ikke helt på bølgelengde der.

Ha en stressfri uke!
 

2 kommentarer
    1. På det ene stedet der du var ute på tunet, har jeg også vært, for mange år siden. Der er det så fint.
      Jeg sier til garnkunder, gang på gang, ta nå betalt for det dere strikker. Nissene mine må jeg faktisk kjøpe inn endel til, så de kan umulig tjene på dem til 30 og 40 kr. Det er ikke for skjegget engang!!!!
      Duuuuuu….jeg har ikke fått med meg alle dine fine innlegg. De blir ikke registrert, tror jeg. Men nå har jeg fått med meg alt 😉 tilogmed at pus føler seg hjemme hos deg.

    2. God julemessetur. og ja prisene var jo helt ville, bra for kjøper, men halloooo liksom.
      Grattis med ny ulv, den var helt lekker.
      *ler* kunne virkelig tenkt med den største ja, men er redd for min andre halvdel ikke er HELT
      enig i den, men takker for tipset, må nok garantert innom og “redde” en nisse.
      Blir skikkelig delikat og stilig hos deg nå. *nikker*
      Lekre luer, og for ett tempo
      Enig i at månen var lekker i går, men synd den ikke er så lett å fange på kamera.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg