Høstturer

Lørdag tok Lykketrollet og jeg en tur til Gvarv og Bø.
I Bø skulle Lykketrollet hentet en bunadpakke. De sa den var klar, men!
Det er vanskelig å lage en bundad uten stoff. Hverken til stakk, skjorte eller foringer.
Så det ble en bomtur.

På Gvarv var vi innom en gårdsbutikk og kjøpte epler, poteter, syletetøy, gele og saft.
Flotte og fristende varer. Må bare bake mer eplekake nå.

 Søndagen startet ikke med så bra vær, men det kom seg til slutt.

Så da ble det en liten tur på meg. Det er så nydelig ute nå.
Frisk, klar luft og flotte farger.

Det er flere enn meg som koser seg ute.

En flott uke ønskes alle!

 

 

4 kommentarer
    1. Æsj, kjedelig med bomtur! Selv om selve turen såg jo veldig bra ut sånn ellers, og så koselig med sånne gårdsbutikker 🙂

    2. Den bua med epler og annet snacks pleide jeg alltid å stoppe ved, da vi pleide å dra til rauland på rideleir. Mulig jeg bare kan ta meg en dagstur……hm
      Så søt togerpus du har fått deg da. Den koser seg i putene i sofaen din ser jeg.
      Jeg passet hund i går, det er så koselig!!! Og etterpå går den jo etter meg rundt omkring. Da er jeg plutselig blitt marmor, hi hi……..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg