Litt av hvert

Høsten skal nytes, men migreneanfallet fredag var ikke noe å nyte.
Var ikke så veldig glad i naboen som tresket jordene den dagen da heller.

Men det går jo over til slutt, så utpå lørdagen fikk jeg (med god hjelp), malt endeveggen på det blå huset.

Dårlig før-bilde. 

Etter

Søndag ble det til slutt fint vær, og en liten gåtur måtte jeg jo ha.
Da kunne høsten nytes.  :o) 

En nabo dyrker og selger gresskar.

30,- for små og 60,- for store. Rett fra åkeren.

Jeg kjøpte noen epler på vei hjem fra Dyrsku’n. Så i går bakte jeg eplekake med vanlijekrem.

Blitt bittelitt strikking også. Skjerfet mitt har fått noen omganger til. bl.a. med sommerfugler.

En lue i Hverdags er ferdig.

Ett par pulser i Cascade 220.

Og ett i Sterk.

Ha en flott uke!!!

 

3 kommentarer
    1. Blå hus ble fint, deilig å kunne se slutten på ett hus?
      Nydelige høstibilder, digger høsten,
      Imponert over hvor mye du strikker og hvor rask du er,, og høna blir jo bare lekker

    2. Bittelitt strikking, du ligsom. Du har da fått strikket mye.
      Mer enn meg, faktisk. Men nå er energien på full fart tilbake igjen, og i dag har jeg startet opp et strikkeprosjekt FØR hekleprosjektet mitt er ferdig. Herlig!

    3. Det er utrolig hva noen malingsstrøk gjør! Flink du er med maling og strikking, og det er deilig med turer i flotte høstfarger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg