Grått

Det var fortsatt noe vått og grått når vi sto opp i vakre Geiranger.
I løpet av natten hadde vi fått kjeledyr på utsiden av hytta også.

Men vi dro videre.

 

Til vi kom til Stryn. Da ble det en liten stopp for å bunkre opp litt mat.

Moods of Norway var bra representert. Noe Stryn-bonden demonstrerte.
De hadde bytta ut Felleskjøpet-dressen til noe mer fancy.

I tillegg til rosa traktorer, hadde de også rosa iskrem-bil.

Neste stopp ble Loen.

Før vi måtte se på dette cruiseskipet i Olden.

Så kom vi til bokbyen Fjærland. En eller annen gang må jeg bare overnatte på dette 
hotellet. Det er så stilig! 

Om du lurer, så har de fortsatt bøker her.

En blir helt forvirra av alle bøkene, så det ble disse som ble med meg videre denne gangen.

Vet jeg har blogget dette før, men…. brannstasjon og WC i samme bygg og
det er ikke brannsasjonen som er størst. 

Dagens hytte.

 

1 kommentar
    1. eh.. kjeledyr..
      Når jeg var liten , så lærte jeg at når vi så sorte snegler , så ble det regn, så vi
      lyse så ble det sol… barnelærdom ler.
      Lurer på om det er standar antrekk for bøndenen der oppe..???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg