Ferieslutt

Lørdag våknet vi til strålende sol. Deilig!

Første stopp på veien hjem ble ved Ridderspranget.
Historien finner du her

Søte, små puselabber.

Neste stopp ble på Krambua. Man må jo ha is og kaffe i det flotte været.
Selv om klokka bare er 0900. 

Det var heldigvis ikke bruk for brøytestikkene nå.

Suvernier-salg på fjellet. Hverken reinen eller sledehunden virket spesielt fornøyde.

På vei over fjellet ramlet vi midt oppi Dagali Dagan.
Så da måtte vi jo ta en stopp å se hva det var. 

Søndag ble brukt til å pakke ut, vaske tøy, male, plante nye blomster ut og bytte ut noen inne.
Jeg gikk en liten tur også og fant disse i en konråker. Ser ikke helt ut som konrblomster.

4 kommentarer
    1. Blomsten heter Katost , det fant jeg nemlig ut på en annen blogg…..disse finnes også i rosa. Jeg har dem nemlig på min rute på vei til jobb hver dag 🙂
      Flott ferie du har vært på. Morro å oppleve nye ting. Det ventes noen fridager til neste uke…..gleeeeder meg. Da skal jeg finne på noe koselig, iallefall .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg