Helg

Helger er nydelige. Og når det har vært en veldig hektisk uke på jobb, er de enda bedre.

Denne helgen fikk jeg malt ett par dører på låven, klipt plenen, rydda på roterommet mitt, laget rabarbrasaft og bakt brownies.
Ja, og strikka, lest og gått en tur. Det er så deilig å slappe av litt og gjøre litt annet enn det vanlige.

Vennene mine kommer alltid for å hilse på når jeg går forbi.

De koser seg virkelig ute om dagen.

Naboen min lager flotte steinskulpturer. Så det er bestandig artig å gå forbi.
Alltid noe nytt der i gården. 

Nå blomstrer det overalt. Her ser det nesten ut som en snøfonn. 

Ja…jeg skulle liksom lage rabarbrasaft. Så jeg gikk ut i hagen og tok med en del inn.
Det viste seg å være 300g. Oppskriften sa 3 kilo!
Så jeg gikk ut å hentet litt til, men kunne ikke ta mer enn til 500g. Rabarbraen min må vokse litt til.
Men det ble da til denne flasken. Og fargen er jo flott da, og smaken slettes ikke værst.

Så har jeg klart å få ferdig enda ett par sokker.
Gjett om jeg skal holde meg varm på beina i vinter!

Ha en flott uke og se opp for blomster-terror…..  :O)

 

1 kommentar
    1. Det er frodig om dage . Rabarbraen har jeg ennå ikke smakt på, men det synger vel på siste verset med det. Har alltid hørt at det er lurt å høste før st hans da er det minst garvesyre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg