Strikketreff dag 2 – del 2

Etter å ha innstallert oss i hytta, gikk turen videre inn til Røros.
Her er Bergstaden hotell hvor vi hadde hovedkontor. 

Men først måtte vi jo ta en liten tur i byen.
Det var helt greit vær også. Ikke sludd og -2, men stort sett oppholds og 5-6 grader. 

Lykketrollet og ny kamerat.

Lykketrollet….phone home……

Statue av reinsbukken som staret startet eventyret.

Vi kom dessverre ikke inn i kirken, men den er diger og har plass til 1600.
Ikke dårlig for en såpass liten plass. 

Masse lekker og morsom keramikk.

Gata hvor de filmet en episode av Pippi.

Samme gaten sett fra toppen av en av slagghaugene.

Smeltehytta.

Stilig inngang til politikontoret.

Inne på hotellet og rommet vi disponerte ble vi møtt av masse deilig garn!
Og det dukka jammen opp mer etterhvert også. 

2 kommentarer
    1. Hei og god morgen
      Så fint det er på Røros. Må nok dit en gang, jeg også.
      Synd det ikke var varme på turen, men det var nok av ull der, ser jeg, så jeg regner med dere var varme……ivertfall lommeboka, he he

    2. Prøvde og ringe hjem ja.. ler og min nye bestevenn ville ikke være med meg hjem.. skikkelig dårlig gjort.. *nikker*
      Røros var heldigvis varmere enn det vi forventet, noe som var helt perfekt, og Røros er bare en alldeles herlig liten by.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg