Garn

Først må jeg takke for flott RAK-It-Forward-pakke Bogormen!

Søndag ble det en liten vårtur på en del av Kyststien.
Været var grått og det blåste en del, men det gikk da greit uansett.

Og vi var jo ikke helt alene på stien heller.

Møte i fjæra.

Nevlunghavn.

Blåveisen har kommet.

Og rødveisen?

Og jeg fant en masse flott garn…..eh…kan i allefall bli garn.  :O)

Og ute i skogen hadde Rod Stewart fått sin egen vei.
Det er visst etter at han hadde en konsert på ett jorde i nærheten. Lurer på om han vet
at den er kalt opp etter ham. 

Ha en knallfin uke….selv om den starter med vind og regn.

 

2 kommentarer
    1. He he, så morsomt med RODS vei. Det var svogeren min som fikk Rod til Konserten. Og min søster var med i koret hans, morsomt.
      Er nok flott hos deg nå……..Tenk når alt blir grønt og det blomstrer overalt. Er det hvite tepper med hvitveis hos deg nå? Har så lyst til å ta med min hemmelige gjest på tur, og vise frem blosterteppene………….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg