Strikk

Jeg prøver fremdeles å bruke opp litt garn, men jeg må kanskje begynne på noen litt større prosjekter.
I går ble jeg ferdig med denne lua i Crazy Zauberball Schoppel-wolle. Men jeg fikk jo ikke brukt opp halve nøstet engang jo.

Litt mer brukte jeg opp på tøflene til bestemor. Strikket i Trollgarn.

Så fikk jeg brukt opp litt Lima-rester på ett par nye pulser.

Og bittelitt On-Line på ett par fargerike votter.

Jeg var med i en Swap på Ravelry. Blått sokkegarn var temaet.
Og jeg klarte å bytte meg ned fra 150 til 100 gram. Yess!
Fikk fint garn tilbake da. Så da var det å finne ett fint prosjekt til det også.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg