Innekos

Siden jeg hadde litt ingredisenser til overs etter forrige helgs kanelsnurrebaking,
fant jeg ut at jeg like godt kunne bruke dem opp.
Så jeg bakte skolebrød, og boller med smarties.
Men flink til å huske på å ta noen bilder er jeg ikke, så jeg har bare ett av noen få av skolebrøda før de er helt ferdige.
For skolebrød skal selvsagt ha masse melis og kokos på seg også.

Søndagen forsøkte jeg meg på en liten tur. 
Selv om det hadde snødd en del.

Mose kan være flott også.

Det ble delt førsteplass i ukas sopp denne gangen.

Det var veldig grått….

Vi har masse besøk på fuglebrettet, men de er ganske sky.
Men denne lille karen ble med på ett bilde.

Jeg har utrolig nok klart å få ferdig noe!

Og det en lue på pinne 2,5 og 3!
Den er strikket av Drops Delight.

 

4 kommentarer
    1. Bra jeg ikke var der og ble tvangsfora.. *rister febrilsk på hodet*
      for jeg liker ikke skoleboller eller kanelsnurrer..
      Mange flotte bilder, som vanlig.. nikker.. digger ukens sopp..
      Grattis med ferdig produkt.. og på pinne tannpirkerstr.. imponert.. lekker lue

    2. Hei
      Både du og Lene frister med hjembakst, nam nam….jeg som elsker kaker!!!
      Tror du koser deg i “allfarvei”, jeg. Flott natur og dyreliv. Tenker litt på deg nå som det har vært vinterferie……første gang du ikke har vært i vogna på noen år. Men jeg regner med du har nikost deg. Skal vi ta en strikketur snart? Du, jeg , Lene og Rigmor. Hadde vært kos. Sjekke Strikk innom til uka kanskje?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg