Vår ferie

Det var jo ikke bare Frodo som hadde ferie da. Vi var da med vi også.

Vi slappet av som vanlig, og pusla litt rundt vogna.
Jeg fikk beisa ferdig første strøk overalt. Nå blir det ikke mer beising før neste år.
Og jeg fikk gått over med kantklipper rundt hele vogna. Og det er ett ganske stort område.

Min bedre halvdel fikk tatt opp påten og var flink og snekra en benk.
Ble den ikke fin!. Så nå får jeg litt mer å beise neste år. 

Vi kosa oss med grilling rundt bålet. Enten der var mørkt, sol eller regn.


 
Mens de fleste grilla pølsa…..røyka andre den.

Og utsikten er det ingenting å si på.

Vi fikk bærplukker-besøk.

Vi var ute på tur. Bl.a. til Jettegrytene. Dessverre var det litt mye vann nå på høsten.

På vei hjem måtte jeg bare stoppe hos favoritt-kuene mine. Dessverre var de litt opptatt med lunsj.
Er de ikke bare helt nydelige!!? 

 

1 kommentar
    1. flink fyr. flott benk.. du er og en racer på beising.. jammen bra du har mer å beise på neste år..
      flau.. host.. har faktisk aldri vært i jettegrytene.. host.. men det er vakkert der da..
      å søøøøøøte highland møøø.. sukk..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg