Harrytur

I helga tok Lykketrollet og jeg oss en tur over til søta bror for å shoppe.
Frysen begynte å bli tom, og det kan vi ikke ha noe av.

Til en forandring var det ikke så mye folk hverken på båten eller i butikkene.
Helt nydelig. Mulig all vinden de siste dagene hadde skremt vekk noen.

Det ble lunsj på stamstedet. Og her er stam-forretten.

Ellers har det blitt litt småstrikk. Og noen julegaver er påbegynt.
Som dette skjerfet og votter. Strikket i Viking Alpaca silk. Helt nydelig garn!

Lykketrollet ga meg en pose med restegarn for en tid tilbake. I den fant jeg en sokk og garn nok til en til.
Selv om dette ikke er noe favorittgarn (Opal Luftpolsterwolle), måtte jeg bare strikke en sokk til.
Disse blir med opp i vogna.

Jeg prøver å være flink å bruke opp garn fra lager om dagen. Rester inkludert.
Det resulterer i noe småstrikk. 

Jeg har hatt en passe rolig dag hjemme med litt vask og rydding.
Nå ser jeg snart 50% av gulvet på garnrommet mitt!!!!

Andre i huset har helt andre sysler……

Hvem sier at hundeliv er så ille?

 

2 kommentarer
    1. Takk for koslig Harrytur.. helt perfekt , stille og rolig.. og fikk handlet i fred, akkurat som vi liker det..
      Herlig sjal og votter.. du er super rask, og ja det garnet er helt nydelig..
      Bra du fikk varme sokker.. det trengtes virkelig i denne varmen.. host..
      Herlige booties.. går sikkelig unna på pinnene dine..
      He he ett hundeliv er nok skikkelig digg… iallefall synes Frodo det.. digger alle de herlige stillingene hans.. ler

    2. Heisann
      Jeg synes jeg ser dere to i Harryland ved godtediskene, der…he he…..
      Selv skal jeg til et annet Harryland, nemlig Spania. Etter en uke med forkjølelse, skal det bli godt å reise bort og nyte dagene med sol , varme og deilig mat. Så i morgen må dere klare dere uten med på strikkecafeen!!! Vi snakkes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg