Babystrikk

Det har blitt litt baby-strikk i det siste. Denne uken intet unntak.
Det er en grei måte å bli kvitt enkle nøster og rester på. Og det er noe jeg har planer om å gjøre fremover også.

Denne uken har det blitt noen luer.

Ett par pulser i Mitu ble jeg også ferdig med. Tok lenger tid enn jeg hadde regnet med…

Denne helgen ble vi hjemme for å feire svigermors 75-års dag.
Jeg bakte 4 kaker. En liten tur innom Plantasjen ble det også.
Jeg hadde bruk for litt nytt inne. Og i tillegg til ett par grønne planter, ble disse med.
Pottene er også nye.

Ha en avslappende søndag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg