Vognhelg

Denne  helgen var det faktisk bra vær når vi var i vogna.
Jeg fikk kooooosa meg med å beise litt. Har MASSE igjen. Men det er jo greit å ha litt å gjøre også.

Det var ett yrende dyreliv på plassen i helga. Og da snakker jeg ikke bare om hunder og katter.
Harene hadde med seg ungene. De var blitt ganske store nå.

På vei ut seint lørdag kveld, traff jeg denne karen. Tror jeg hoppet høyere enn ham!

Det var en masse fugl der. Bl. a. Frodo sine favoritter.

Søndag morgen var det skikkelig flott.

Og som alltid….sliten hund utpå kvelden.

Men ikke så liten at han ikke fikk med seg harene som var rett på utsiden.

3 kommentarer
    1. Herlige dyr.. hadde de harene duracell også??
      du skulle jo kysset frosken.. ikke skremt han.. *ler* men tror nok jeg vill hoppet litt jeg og ja..
      eh mye…
      Godt frodo passer badevannet.. regner med at det nå er kommet opp i definisjonen nydelig.. ?
      Og ja Frodo, en blir sliten av all badingen *nikker*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg