Vårmesse på Fagerheimlåven

Denne helgen dro sambo’n opp i vogna for å vaske platting og rekkverk.
Frodo og jeg ble hjemme, for jeg skulle bruke lørdagen på messe på Fagerheimlåven.

Det tar tid å rigge opp og vi var der hele dagen. Men hvor var alle folka?
Jeg endte opp med å selge noen småting til andre utstillere og det var det.
Dårligste messen noen sinne. Så den er definitivt strøket fra lista. 

Det var hyggelig nok for oss inne, og koselige utstillere å prate med,
men ikke folksomt som dere ser av bildene.
Det hjalp ikke med live musikk heller. 

Men lite folk, ga oss i allefall masse strikketid. Så jeg strikket denne fiskelua.

Jeg har også fått ferdig denne lille kjolen og sokker. Håper mottager vil like dem.

Kos dere med en flott søndag!

5 kommentarer
    1. Har dere vært på messe, dere da?
      Fagerheim……..er det gamlelåven på ridesenteret dere har vært?
      Det har ikke vært noe publisitet om det, jeg har iallefall ikke hørt noe om det, så arrangørene må ha missa litt der.
      Kanskje litt dum tid å ha noe slikt nå i “disse tider”? Alle stresser jo rundt, det er konfirmasjoner og 17 mai styr…….ja, jeg føler det på kroppen hver dag for tiden.
      Blir fit i hagen deres også, ser jeg.
      Hvordan går det med Kauni-vesten? jeg har enda ikke fått begynt, siden jeg begynner på noe annet hele tiden…..kremt!

    2. Sylvia: Kaunivesten min er nesten ferdig! Jeg skal bare strikke knappestolpe, og sy i knapper.
      Men det har blitt litt annet innimellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg