Påskestrikk

Jeg hadde med masse jeg skulle strikke i påska. Veldig masse.
Men skulle jeg fått unna alt, måtte vel påska vært 3-4 måneder lenger.  

Jeg fikk nesten ferdig ett baby-sett. Jakka mangler knapper.
Det er strikket i Mitu.


Jeg fikk masse deilig garn i påskeegget mitt, bl.a. Silja. Ett nøste ble til disse pulsene.

Nok ett par sokker i Järbo Raggi. Snart brukt opp lageret nå. 
Skal strikke det opp + restene.

Jeg har begynt på litt ymse som ikke er ferdig som vanlig. Bl.a. denne.
Kan du gjette hva det er Sylvia?

Må vise dere denne søte kjolen jeg har bestilt mønster til. Håper den dukker opp snart.
Burde være salgbar på årets julemesse håper jeg. 

 

2 kommentarer
    1. Nydelig sett.. går unna å påsken..
      Herlige pulser, skal få strikket de jeg og , eh en dag..
      Imponert over sokkestrikkingene din.. jeg sliter med min, det er jjo sååååååååå kjedelig..
      nevnte jeg kjedelig.. sukk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg