Påske

Noen dager med fri er alltid godt. Vi dro som vanlig opp i vogna.
Været var ikke så ille, men varmt var det absolutt ikke. Så i steden for å vaske og beise platting, ble det masse avslapping og kos.

Vi så en del episoder av Game of Thrones. Kul serie. Jeg fikk lest en del av Fortsettelsen, og det ble selvsagt masse turer med dyret og noe strikking.


På tur. Og pinner er helt klart greia.


Jeg bada tante, gjorde du?


Sloss med lite tre…..


Og vinner!


En som liker peanøtter….dette er tigging på høyt nivå.


Frodo insisterte på å se på Istid 2.
Men det ble litt skummelt.


Og da er det godt å sitte på fanget til pappa.


Når jeg lå å leste i kosekroken min, fikk jeg ofte selskap av en trøtt hund.


Månen var vakker i går.


I dag våknet vi til dette.

Og så begynner hverdagen igjen……………….

 

1 kommentar
    1. Var en kald påske i år, så Frodo, nei jeg har pinglet ut og IKKE badet, selv om det var med veldig tungt hjerte.. du er tøffere enn meg.. og har mere pels..
      Men er jo deilig på ferie, selv med dårlig utevær og mye innekos.. og bra dere fikk litt snø også,
      vi fikk nemlig mye på fredag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg