Rauland-strikk

Denne uka har vi vært på vår årlige tur til Rauland.
Kommer noen bilder om det i neste innlegg. Men først litt strikk.

Jeg skulle strikket ferdig ett baby-sett, men glemte det ene nøstet hjemme…..
Jeg begynte på ett sjal som i følge oppskriften skulle bruke 150 g garn……jeg tok med 4 nøster og gikk tom før sjalet ble ferdig. OG jeg hadde ikke med de rette pinnene til ett annet prosjekt. Strålende start!  *ler*

Jeg fikk strikket denne lua av alpakka-garnet til Søstrene Greene. Tykt og mykt garn.
Vurderer en brun dusk på denne.

Jeg strikket også en hals av Noro-garn.

Og to par Anne-På-Landet-pulser.

Ett par i babyalpakka/bambus.

Og ett par i merino/silke/ull.

Skikkelig dårlig til å være meg, men jeg har da i det minste begynt på en del annet.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg