DogWash

På søndag ver vi ute og gikk tur i Helgeroa. Vi gikk bl.a. over Mølen.

Det var jo så deilig vær og mange var ute denne dagen.

For de som liker stein, og vil vite mer om dem, er det en geopark der nå.

På turen ble selvsagt dyret skikkelig møkkete, så da bar det rett i DogWash’en. Lurer på om ikke dette er norges eneste?? Det er flere programmer å velge mellom. Dyret var veldig fornøyd……når han kom ut igjen.

Siden sist blogging, har jeg fått ferdig en ugle til. Strikket i Mor Aase bomull/ull.

Og endelig er helseteppet til Pickles ferdig også. Strikket i orginalgarnet.
Det er jammen en masse tråder å feste på sånne tepper….

 

3 kommentarer
    1. herlige bilder Mølen er fin, synd det er så lenge siden jeg har vært der..
      he he dogwash, herlig .. kjekt å få ren hund hjem da.. *nikker*
      Enda en ugle.. for en produksjon, har ikke begynt på dem ennå jeg,
      må få ferdig noe av det jeg holder på meg..
      Nydelig teppe.. *skuler bort på mitt og gruer meg til trådfesting*
      Ha en fortsatt herlig strikkekafetirsdag Yeah..

    2. Å, så lurt med en dogwash!
      Jeg har hatt hund selv, og hvet hvilke prøvelser det er etter en kang tur i slikt tø-vær som er nå.
      Deres hund har jo så lang og krøllete pels også, så det må være godt for både han og dere å få han vasket, før det bærer inn i stua.
      Ellers masse fint her inne, som du har laget.
      Den ugla var kjempesøøøøt!!!!

    3. Har ikke vært på Mølen på evigheter, men er kanskje ikke så dumt å ta seg turen ut dit i løpet av våren/sommeren.
      Kjekt med dog wash, den så ikke akkurat ut som en bilvask sånn jeg først forestilte meg den. Kjekt å ha muligheten til å dra innom et sånt sted, spesielt for deg som ikke har en liten veskehund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg