Sløøøøøvedager

Sånn innimellom er det godt å slappe skikkelig av. Og det har vi alle gjort denne helgen.
Vel, gubbis har blitt hektet på Wordfeud så han har noen harde kamper.  *ler*

Lørdag bakte jeg litt. Grove scones etter ønske fra min bedre halvdel og tomatbrød til meg.

Torsdag etter trening, kom jeg over noen små, søte lykter som var på salg.
Og to av dem ble med meg hjem. Når jeg kom hjem fant jeg ut at de passer perfekt i kjøkkenvinduene.

Frodo bryr seg ikke så mye om sport på tv, ikke når det er en mikroskopisk sjanse for å få noe å spise i alleall.

Det har selvsagt blitt litt strikking også. Jeg har begynt på en genser til meg selv og så lurte Lykketrollet meg til å begynne på Winter Berries (skjerf/sjal). Så jeg blir ikke arbeidledig med det første.
Eneste ferdige strikketing, er denne lua i Falk.

 

 

3 kommentarer
    1. En god helg med andre ord, jeg lurer litt på om jeg skal laste ned Wordfeud, men s¨å er det så lett å bli hekta da, så vi får se hvor lenge jeg holder stand…

    2. Mmmm…grovbakst er sååå godt! Dette så godt ut, altså.
      Ja, det kommer jo snø, bare litt pudder av gangen, men det blir litt ut av det også.
      Her kommer det brøytebil, og jeg er takknemlig. Der vi bodde før, var det en diger gårdsplass (og vi hadde ikke snøfreser) og måtte gjøre alt for hånd, snømåkingen. Det er koselig å måke litt, men ikke i 3 timer, for så å ut igjen om etpar timer. Den tiden er forbi!!!
      Godt at Frodo har blitt frisk i benet igjen. Katta vår halta i romjula, hadde vært i slosskamp.

    3. Kos er deilig.. ikke sant Frodo..
      Stilig, lyktene ble fine i kjøkkenvinduet, det var jo bare herlige.. de scones og tomatbrødene så gode ut og..
      Hmm . vel straffen din det.. siden jeg er hektet på wordfeude (også), så MÅ du strikke
      skjerf *ler*
      Ha en fortsatt fortreffelig søndag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg