Romjulsstrikk

Jeg hentet en pakke på posten på julaften. Det var noen nøster Järbo Raggi som jeg skulle strikke sokker av.
Det er det beste sokkegarnet jeg vet om. Og at noen hadde det på tilbud også var en sjanse jeg ikke kunne la gå fra meg. Så siden det har jeg strikket sokker…….

Nå har jeg bare to nøster igjen. Og jeg begynner å bli seriøst lei sokker.
Jeg har strikket på en genser også. En pippi-variant til i Nepal.
Men den mangler armer og dukker opp her når den blir ferdig.

Sokkene dukker opp på Buri.no.
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg