Vel overstått

Da var jula over for denne gang. Frodo er veldig sliten etter masse pakker og mye besøk.
Han var veldig ivrig til å snuse på pakker, og mente vi ikke begynte å åpne dem fort nok.
Til slutt gav han opp og la seg ned ved siden av dem. 

Men så var det veldig artig å leke med lekene han fikk i pakkene etterpå.

Håper alle er like fornøyd med gavene som ham.  :o)

Jeg har fått strikka litt. 
Pippi-genseren er ferdig. Jada, i helt feil farger. Men jeg bruker av lageret mitt.
Denne er strikket i Nepal.

To par sokker i deilig Jäbo Raggi er også ferdige.

Jeg holder på med par nr. 3. Og håper på å få strikket opp alt dette garnet før jeg går skikkelig lei.
 

1 kommentar
    1. Ja, så var det et år til neste gang.
      Håper julegaven fallt i smak. Jeg synes det var på tide at du fikk et prosjekt til deg selv igjen, he he…. Ble foressten det røde prosjektet ferdig noengang????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg