2. søndag i advent

Dagen i dag har jeg og dyret vært hjemme alene. Gubbis tok med sin mor for å hilse på familie i Kristiansand.
Dyret har stort sett tatt det veldig med ro. Etter å ha sovet lenge og fått seg frokost…..og sovet litt til. Har han sett på Antikkrunden….

Og ellers slappa av på sofaen.

Det er helt klart hardt å være hund.

Jeg har fått unna litt småting som å pakke inn julegaver, bake litt, vaske tøy, vaske hus etc.
Ikke akkurat en drømmedag, men det er litt greiere å få unna sånt når en ikke er på jobb hele dagen.

I går kveld fikk jeg ferdig ett skjerf.

Og i dag har jeg fått ferdig julaften-sokkene mine.

Og her er dagens kalendergave fra Lykketrollet.
Koselig og praktisk. Masse takk!

 

 

3 kommentarer
    1. Da er vi altså 2 som har vasket hus i dag!!! 😉
      Og den kosegrisen av en hund du har, er såååå skjønn, altså!
      Ellers var jeg på julebord i nabolaget ditt på fredag. Håper ikke vi bråket altfor høyt, for vi lo ganske mye……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg