Hadeland

Torsdag fikk jeg en koselig høstpakke fra Lykketrollet. Skikkelig overraskende og veldig koselig.

Drage-kort (Jeg digger drager…akkurat som Nemi), honningsåpe som lukter helt nydelig og hvem trenger ikke en kopp deilig, varm te nå om høsten. Klempetakk!!!!

I går tok vi med svigermor på luftetur. Hun vill ha seg noen fine glasser, så da gikk turen til Hadeland.
Det er bare alt for mye flott der.  *sukke*

Sist vi var der, var ikke julehuset åpnet. Det var det nå, men det var ikke så mye å rope hurra for.

Men vi fikk kikket på glass i alle varianter.

Og kosa oss med lunsj i bakeriet.

Frodo var selvsagt også med.

Siden sist har jeg fått ferdig to par sokker i On-Line.

Fått blokket og sydd på knapper på kjolen i Nøstebarn-merino.

Og strikket en lue i Hacho.

Ha en nydelig søndag!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Mange fine bilder fra glassverket, jammen meg lenge siden jeg var der, så takk for titten :))
      og så strikker du mye fint også da 🙂

    2. å pakken er velfortjent* nikker*
      Så ut som dere hadde fått sett masse glass ja , masse fine farge.
      Ser ut som Frodo også koste seg masse..
      Imponeret over tempo på pinnene dine, fy søren.. den selekjolen ble jo bare
      nydelig, og stilig lue.. og sokken har fått venn.. grattis..

    3. Sånne småturer er hyggelige. Koseligst er det alltid å spise, he he
      jeg håper vi kan ta en tur til Oslo til uka, for jeg kribler etter å gå i Museum for tiden.
      Så prøver jeg å finne en dag som passer til uken…..ikke lett, for det det er halbooket allerede. men mulig det passer onsdag kveld????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg